Simply, rețeaua de proximitate a Auchan, a ajuns la 50 de magazine în franciză, în mediul urban și rural

Simply, rețeaua de proximitate a Auchan, a ajuns la 50 de magazine în franciză, în mediul urban și rural

Sursa poza si informatii: Economica.net

Începând cu iunie 2024, lanțul de magazine Simply by Auchan a ajuns la un impresionant număr de 50 de unități, extinzându-se rapid atât în mediul urban, cât și în cel rural. Potrivit unui comunicat recent al companiei, această expansiune acoperă o arie geografică vastă ce include județele Argeș, Brașov, Buzău, Călărași, Constanța, Dâmbovița, Dolj, Giurgiu, Ialomița, Ilfov, Olt, Prahova, Teleorman, dar și capitala București.

Ilfovul, lider în cererea pentru franciză

Ilfovul se remarcă ca fiind județul cu cea mai mare cerere pentru modelul de franciză Simply by Auchan, având deja deschise 8 astfel de magazine. Această expansiune subliniază nu doar atracția pentru formatul de afaceri, ci și răspunsul pozitiv din partea comunităților locale care își doresc acces facil la produse de proximitate.

Oferte variate într-un spațiu compact

Magazinele Simply by Auchan sunt concepute pentru a satisface o varietate de nevoi, având suprafețe între 50 și 350 de metri pătrați. Oferta lor include până la 4.000 de articole, variind de la fructe și legume, produse congelate și bunuri de băcănie, la articole marca proprie Auchan. De asemenea, clienții pot găsi produse non-alimentare, cum ar fi cosmeticele, produsele pentru menaj și articolele pentru îngrijirea animalelor de companie.

Procesul de francizare și suportul oferit

Auchan oferă un sprijin operațional substanțial celor interesați să devină francizați, fie că aceștia dețin un spațiu comercial sau intenționează să deschidă unul nou. Suportul include regândirea imaginii și designului magazinului, sugestii pentru diversificarea gamei de produse, acces la o platformă de comandă eficientă a produselor, precum și ajutor pentru redeschidere și gestionare continuă. În plus, beneficiarii francizei participă la un program de formare ce acoperă detalii operaționale despre ecosistemul Auchan și despre cum să administreze eficient un magazin sub acest brand.

Majoritatea partenerilor actuali ai rețelei Simply by Auchan sunt antreprenori locali, oferind astfel un impuls economiei regionale și facilitând adaptarea formatului la specificul local.

Revenirea investiției

Conform declarațiilor reprezentanților Auchan, investiția inițială necesară pentru aderarea la lanțul de franciză se recuperează, în medie, în decurs de doi ani. Totuși, această perioadă poate fi influențată de caracteristicile particulare ale fiecărui business, asigurând astfel flexibilitatea și adaptabilitatea modelului de franciză la diferite condiții de piață.

Prezența extinsă a Auchan în România

Auchan România include în portofoliul său peste 490 de magazine: 26 de hipermarketuri clasice, 8 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 9 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, și aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, dintre care majoritatea sunt situate în stațiile Petrom, alături de magazinul online auchan.ro. În acest context, cele 50 de magazine francizate Simply by Auchan reprezintă o completare importantă a rețelei lor extinse de retail.

În ansamblu, modelul de proximitate Simply by Auchan continuă să câștige teren în cadrul pieței românești, oferind antreprenorilor locali o oportunitate atractivă de a se alătura unui brand de succes și de a contribui la satisfacerea nevoilor comunității locale.


Mihai Barna

Mihai Barna are 35 de ani și este jurnalistul din spatele azi în Oradea. Crescut în centrul istoric al orașului, pasionat de fotografie și povești locale, Mihai este un observator atent al vieții cotidiene orădene. Cu o carieră de peste un deceniu în presa locală, el aduce în prim-plan știri relevante, relatări din comunitate și momente care dau culoare orașului. Pentru Mihai, Oradea nu e doar un oraș frumos, ci un spațiu viu, cu oameni, idei și transformări care merită documentate zilnic — cu obiectivitate, empatie și atenție la detalii.

Știri Generale

Știri Generale
Investiție de 37,3 milioane lei prin PNRR pentru siguranța râului Barcău
Nouă mari bănci europene își unesc forțele pentru a emite un instrument digital de plată denominat în euro, echivalentul bitcoin
O agenție imobiliară din București și-a specializat agenți pentru piața din Grecia și vinde locuințe cu TVA zero în Thasos, Asprovalta și Kavala
Packeta România deschide la Oradea un centru logistic capabil de 100.000 colete zilnic, generând noi oportunități de angajare
Programul „laptele și cornul” revine în școli cu un buget cu 4,7% mai mare decât anul trecut, urmare a creșterii TVA
Selina pregătește lucrările la pasajul rutier din Oradea
sens giratoriu eliminat și schimbări pe strada Principatelor Unite, începând cu 23 septembrie 2025
Transportul rutier de marfă din România a crescut cu 69% în 10 ani, de trei ori peste ritmul UE, dar rămâne de peste şase ori mai mic decât cel din Polonia – analiză Colliers
Turcii de la Memorial deschid o clinică în Bucureşti în contract cu Casa de Asigurări de Sănătate
VIDEO Autostrada Moldovei A7: UMB lucrează cu 4.000 de muncitori pe cele trei loturi ale tronsonului Focșani – Bacău. Ce ar putea fi gata în 2025
VIDEO Cu trenul de la Budapesta la Brașov în doar 7 ore. Declarațiile controversate ale premierului maghiar Viktor Orban