Mircea Mălan a semnat contractele pentru noile pasaje supraterane Oradea - Cluj și Satu Mare, deschizând drumul către infrastructură modernizată.

Mircea Mălan a semnat contractele pentru noile pasaje supraterane Oradea - Cluj și Satu Mare, deschizând drumul către infrastructură modernizată. Sursa poza si informatii: bihon.ro

Președintele Consiliului Județean Bihor, Mircea Mălan, a anunțat un pas important pentru infrastructura rutieră locală prin semnarea contractelor care asigură construirea a două pasaje rutiere supraterane crucial la ieșirile din Oradea spre Cluj și Satu Mare.

Detalii despre proiectele de infrastructură

Într-o mișcare menită să îmbunătățească fluiditatea traficului și siguranța pe șosele, aceste două pasaje vor sprijini reconfigurarea circulației în zone cheie precum intersecțiile DN 1 către Cluj și DN 19 în direcția Satu Mare. Prin semnarea acestui acord, administrația locală speră să reducă timpul de așteptare în trafic și să ofere o alternativă sigură și rapidă pentru șoferi.

Impactul asupra comunității

Cu accent pe dezvoltarea durabilă și eficiența transportului, aceste proiecte sunt esențiale pentru Oradea, un oraș cu o creștere economică notabilă. Locuitorii și vizitatorii orașului vor beneficia de condiții de trafic îmbunătățite, ceea ce va contribui la atragerea de noi investiții și la creșterea confortului locuitorilor.

Președintele Mălan a declarat că aceste investiții sunt vitale pentru a asigura o infrastructură modernă. "Aceste pasaje vor transforma felul în care ne conectăm cu regiunile din apropiere și vor impulsiona dezvoltarea economică locală," a subliniat el.

Context și importanță regională

Pentru cititorii din afara Oradiei, este important de subliniat că aceste inițiative nu doar că vor facilita accesul mai rapid între regiunile majore, dar vor și extinde potențialul economic al întregii zone Bihor. Optimizarea acestor rute-cheie va atrage noi afaceri și va îmbunătăți exporturile, sporind astfel competitivitatea economică.

Aceste inițiative de infrastructură vin într-un moment în care orașul Oradea își consolidează poziția ca un hub economic și turistic în România, promițând beneficii pe termen lung pentru toți locuitorii.


Mihai Barna

Mihai Barna are 35 de ani și este jurnalistul din spatele azi în Oradea. Crescut în centrul istoric al orașului, pasionat de fotografie și povești locale, Mihai este un observator atent al vieții cotidiene orădene. Cu o carieră de peste un deceniu în presa locală, el aduce în prim-plan știri relevante, relatări din comunitate și momente care dau culoare orașului. Pentru Mihai, Oradea nu e doar un oraș frumos, ci un spațiu viu, cu oameni, idei și transformări care merită documentate zilnic — cu obiectivitate, empatie și atenție la detalii.

Știri Generale

Știri Generale
Investiție de 37,3 milioane lei prin PNRR pentru siguranța râului Barcău
Nouă mari bănci europene își unesc forțele pentru a emite un instrument digital de plată denominat în euro, echivalentul bitcoin
O agenție imobiliară din București și-a specializat agenți pentru piața din Grecia și vinde locuințe cu TVA zero în Thasos, Asprovalta și Kavala
Packeta România deschide la Oradea un centru logistic capabil de 100.000 colete zilnic, generând noi oportunități de angajare
Programul „laptele și cornul” revine în școli cu un buget cu 4,7% mai mare decât anul trecut, urmare a creșterii TVA
Selina pregătește lucrările la pasajul rutier din Oradea
sens giratoriu eliminat și schimbări pe strada Principatelor Unite, începând cu 23 septembrie 2025
Transportul rutier de marfă din România a crescut cu 69% în 10 ani, de trei ori peste ritmul UE, dar rămâne de peste şase ori mai mic decât cel din Polonia – analiză Colliers
Turcii de la Memorial deschid o clinică în Bucureşti în contract cu Casa de Asigurări de Sănătate
VIDEO Autostrada Moldovei A7: UMB lucrează cu 4.000 de muncitori pe cele trei loturi ale tronsonului Focșani – Bacău. Ce ar putea fi gata în 2025
VIDEO Cu trenul de la Budapesta la Brașov în doar 7 ore. Declarațiile controversate ale premierului maghiar Viktor Orban