Lotul 3 al drumului expres Arad–Oradea, câștigat de turcii de la NUROL!

Lotul 3 al drumului expres Arad–Oradea, câștigat de turcii de la NUROL! Sursa poza si informatii: infooradea.ro

Compania turcă NUROL INSAAT VE TICARET A.S. își va pune amprenta asupra celui mai lung segment al drumului expres care urmează să conecteze Aradul de Oradea. Traseul, esențial pentru facilitarea transportului și reducerea timpului de deplasare între cele două orașe importante din Vestul României, continuă să atragă interesul companiilor de anvergură internațională din domeniul construcțiilor.

NUROL INSAAT câștigă licitația pentru Lotul 3

Dintre ofertele analizate, NUROL a reușit să se impună, fiind declarată câștigătoare pentru executarea Lotului 3 al proiectului. Alegerea constructorului a fost una strategică, având în vedere experiența vastă a companiei în proiectele similare pe plan internațional. Aceasta nu doar că subliniază continua reorientare a proiectelor de infrastructură din România către piețe externe, ci și încrederea în expertiza acestor firme.

Un pas important pentru dezvoltarea regională

Lotul 3 nu este doar o simplă secțiune a drumului. Cu o lungime considerabilă, acesta se dovedește a fi vital pentru susținerea economiei locale și regionale. Operațiile de construcție ar trebui să accelereze nu doar traficul de mărfuri, ci și cel al persoanelor, devenind astfel un catalizator pentru noi oportunități de afaceri.

Conectarea Aradului de Oradea

Importanța acestui drum expres se reflectă și în modul în care va transforma călătoriile între Arad și Oradea, orașe ce au avut mereu un rol strategic în peisajul economic românesc. Trecând prin diverse localități, drumul nu va sprijini doar dezvoltarea urbană, ci și mediul rural, deschizând noi căi pentru dezvoltare.

Acum, cu acest pas important făcut, locuitorii din Oradea și de-a lungul traseului drumului expres așteaptă cu nerăbdare să vadă cum proiectul prinde viață, promițând nu doar o simplă îmbunătățire a infrastructurii, ci un adevărat progres economic și social pentru întreaga regiune.

Pentru cititorii din București și din alte părți ale țării, acesta este încă un exemplu de proiect de infrastructură ambițios care ilustrează eforturile continue de modernizare ale României.


Mihai Barna

Mihai Barna are 35 de ani și este jurnalistul din spatele azi în Oradea. Crescut în centrul istoric al orașului, pasionat de fotografie și povești locale, Mihai este un observator atent al vieții cotidiene orădene. Cu o carieră de peste un deceniu în presa locală, el aduce în prim-plan știri relevante, relatări din comunitate și momente care dau culoare orașului. Pentru Mihai, Oradea nu e doar un oraș frumos, ci un spațiu viu, cu oameni, idei și transformări care merită documentate zilnic — cu obiectivitate, empatie și atenție la detalii.

Știri Generale

Știri Generale
Bugatti anunță programul Solitaire, un demers menit să creeze câte două mașini unice pe an
Descoperă aventura aproape de Oradea, unde natura spune povești și stâncile veghează de secole!
Drumuri Deteriorate și Pe Un Loc Fruntaș în Europa; România Evoluează Surprinzător de Rapid
Elveția ar putea impune noi taxe, majore, pentru infrastructura sa rutieră
Ilie Bolojan anunță că săptămâna aceasta Guvernul va rezolva problema atribuirii unei locuințe fostului președinte Traian Băsescu
O persoană a murit, iar câteva zeci au fost rănite în cutremurul de ieri din vestul Turciei
Premierul Bolojan spune că legea privind pensiile private nu prevede confiscarea fondurilor, ci doar reglementarea modului de plată
Școlile ar trebui să-și deschidă porțile pe 8 septembrie – Ilie Bolojan, premierul României
Ședință azi la 11.00 la PSD, în care se va decide dacă partidul se retrage de la guvernare
Titus Corlățean și-a anunțat candidatura la șefia PSD, în această toamnă
ANPDCA: 8.102 de copii aveau, la finele lunii martie 2025, ambii părinţi plecaţi la muncă în străinătate