CFR: Trafic îngreunat pe linia spre și dinspre litoral. Sunt întârzieri de sute de minute

CFR: Trafic îngreunat pe linia spre și dinspre litoral. Sunt întârzieri de sute de minute

Sursa poza si informatii: Economica.net

Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA se luptă să remedieze întârzierile majore de pe linia feroviară care leagă Capitala de litoral, întârzieri ce au ajuns la sute de minute. Într-un comunicat recent, CFR a subliniat eforturile neîntrerupte ale echipelor de intervenţie pentru a readuce situaţia la normal şi a asigura siguranţa călătorilor.

Din nefericire, în această perioadă, trenurile care operează pe Magistrala 800, ce leagă București de litoralul Mării Negre, înregistrează întârzieri semnificative. Potrivit informaţiilor curente de la Gara de Nord, trenul cu cel mai mare decalaj la sosire este IR 11682, operat de Softrans Călători, cu o întârziere de 200 de minute faţă de ora programată de sosire, 18:15. Alte trenuri, precum IR 11684, gestionat tot de Softrans, şi IRN 11502, al companiei Astra Trans Carpatic, au întârzieri cumulate de 130 şi, respectiv, 120 de minute. În plus, IR 1682, operat de CFR Călători, este întârziat cu 110 minute, iar IC 536 are un decalaj mai mic, de 45 de minute.

La plecarea din Gara de Nord, trenurile spre Craiova, IR 1996 şi RE 11615, sunt printre cele mai afectate, acumulând întârzieri de 175 şi, respectiv, 170 de minute. Trenul RE 11635, care se îndreaptă spre Braşov, a adunat deja 100 de minute de întârziere, în timp ce IRN 11502 spre Arad şi RE 9215 spre Piteşti suferă întârzieri de 90 şi, respectiv, 80 de minute. De asemenea, IC 536, spre Braşov, a acumulat 40 de minute de întârziere la plecare.

CFR a anunţat că echipele sale lucrează continuu pentru a remedia problemele întâmpinate şi pentru a monitoriza permanent zona, astfel încât traficul să fie reluat în condiţii optime cât mai curând posibil. În acest context, călătorilor li se recomandă să verifice orarul actualizat al trenurilor înainte de a călători, pentru a evita eventualele neplăceri cauzate de întârzieri.

În ciuda disconfortului creat, CFR îşi reafirmă angajamentul de a restabili traficul feroviar în condiţii de siguranţă. Compania este conştientă de inconvenientele întâmpinate de călători şi îşi propune să rezolve situaţia cât mai rapid posibil. Experienţele actuale subliniază complexitatea gestionării traficului feroviar în perioade de criză, iar CFR îşi doreşte să arate că poate răspunde eficient provocărilor.

Prin urmare, pasagerii sunt sfătuiţi să rămână informaţi şi să se asigure că sunt pregătiţi pentru eventualele modificări ale orarului de călătorie. În pofida acestor dificultăţi, misiunea CFR rămâne aceea de a oferi servicii de calitate şi siguranţă pe căile ferate ale României.


Mihai Barna

Mihai Barna are 35 de ani și este jurnalistul din spatele azi în Oradea. Crescut în centrul istoric al orașului, pasionat de fotografie și povești locale, Mihai este un observator atent al vieții cotidiene orădene. Cu o carieră de peste un deceniu în presa locală, el aduce în prim-plan știri relevante, relatări din comunitate și momente care dau culoare orașului. Pentru Mihai, Oradea nu e doar un oraș frumos, ci un spațiu viu, cu oameni, idei și transformări care merită documentate zilnic — cu obiectivitate, empatie și atenție la detalii.

Știri Generale

Știri Generale
Investiție de 37,3 milioane lei prin PNRR pentru siguranța râului Barcău
Nouă mari bănci europene își unesc forțele pentru a emite un instrument digital de plată denominat în euro, echivalentul bitcoin
O agenție imobiliară din București și-a specializat agenți pentru piața din Grecia și vinde locuințe cu TVA zero în Thasos, Asprovalta și Kavala
Packeta România deschide la Oradea un centru logistic capabil de 100.000 colete zilnic, generând noi oportunități de angajare
Programul „laptele și cornul” revine în școli cu un buget cu 4,7% mai mare decât anul trecut, urmare a creșterii TVA
Selina pregătește lucrările la pasajul rutier din Oradea
sens giratoriu eliminat și schimbări pe strada Principatelor Unite, începând cu 23 septembrie 2025
Transportul rutier de marfă din România a crescut cu 69% în 10 ani, de trei ori peste ritmul UE, dar rămâne de peste şase ori mai mic decât cel din Polonia – analiză Colliers
Turcii de la Memorial deschid o clinică în Bucureşti în contract cu Casa de Asigurări de Sănătate
VIDEO Autostrada Moldovei A7: UMB lucrează cu 4.000 de muncitori pe cele trei loturi ale tronsonului Focșani – Bacău. Ce ar putea fi gata în 2025
VIDEO Cu trenul de la Budapesta la Brașov în doar 7 ore. Declarațiile controversate ale premierului maghiar Viktor Orban