Biofarm are marjă de profit net de circa 30% în primul semestru la vânzări de peste 162 de milioane de lei

Biofarm are marjă de profit net de circa 30% în primul semestru la vânzări de peste 162 de milioane de lei

Sursa poza si informatii: Economica.net

În primele șase luni ale anului 2025, producătorul farmaceutic Biofarm a raportat un profit net de 48,8 milioane de lei, însemnând o creștere de 16,2% față de perioada similară din 2024, potrivit datelor financiare publicate de Bursei de Valori București, consultate de Economica.net. Ca rezultat, compania a reușit să atingă o marjă de profit net de aproape 30% în acest interval, o îmbunătățire ușoară față de marja obținută în aceeași perioadă a anului precedent.

Cătălin Vicol, directorul general al Biofarm, a subliniat că, în pofida unui mediu economic plin de provocări, cum ar fi fluctuațiile cursului valutar, creșterea costurilor materiilor prime și schimbările legislative precum ajustarea TVA-ului, compania rămâne dedicată investițiilor în cercetare și dezvoltare. „Cercetarea și dezvoltarea sunt fundația strategiei noastre pentru o creștere durabilă. Continuăm să inovăm portofoliul de produse și să căutăm soluții terapeutice care să răspundă cerințelor actuale ale pieței și nevoilor consumatorilor,” a declarat Vicol.

În același interval de timp, Biofarm și-a întărit poziția pe piața Consumer Healthcare (CHC), ocupând locul al doilea ca număr de unități vândute. Compania afirmă că deține supremația în volum pe piață pentru șase dintre brandurile sale: Bixtonim, Colebil, Triferment, Extravalerianic, Carmol și Carbocit.

Având două unități de producție farmaceutică localizate în București și o bază pentru testarea și dezvoltarea de produse, Biofarm se mândrește cu un portofoliu divers de peste 100 de produse. Pe piața de capital, compania tranzacționează sub simbolul BIO și este controlată în majoritate de Longshield Investment Group, cu o participație de 51,5%, și de Lion Capital, care deține 36,7%.

Biofarm continuă să își consolideze prezența pe piață, adaptându-se cu succes la noile provocări economice și legislative, și menținându-și promisiunea față de inovație și dezvoltare sustenabilă. Această determinare de a investi în viitor și de a găsi soluții medicale inovatoare rămâne un pilon central al strategiei de expansiune a companiei.


Mihai Barna

Mihai Barna are 35 de ani și este jurnalistul din spatele azi în Oradea. Crescut în centrul istoric al orașului, pasionat de fotografie și povești locale, Mihai este un observator atent al vieții cotidiene orădene. Cu o carieră de peste un deceniu în presa locală, el aduce în prim-plan știri relevante, relatări din comunitate și momente care dau culoare orașului. Pentru Mihai, Oradea nu e doar un oraș frumos, ci un spațiu viu, cu oameni, idei și transformări care merită documentate zilnic — cu obiectivitate, empatie și atenție la detalii.

Știri Generale

Știri Generale
Investiție de 37,3 milioane lei prin PNRR pentru siguranța râului Barcău
Nouă mari bănci europene își unesc forțele pentru a emite un instrument digital de plată denominat în euro, echivalentul bitcoin
O agenție imobiliară din București și-a specializat agenți pentru piața din Grecia și vinde locuințe cu TVA zero în Thasos, Asprovalta și Kavala
Packeta România deschide la Oradea un centru logistic capabil de 100.000 colete zilnic, generând noi oportunități de angajare
Programul „laptele și cornul” revine în școli cu un buget cu 4,7% mai mare decât anul trecut, urmare a creșterii TVA
Selina pregătește lucrările la pasajul rutier din Oradea
sens giratoriu eliminat și schimbări pe strada Principatelor Unite, începând cu 23 septembrie 2025
Transportul rutier de marfă din România a crescut cu 69% în 10 ani, de trei ori peste ritmul UE, dar rămâne de peste şase ori mai mic decât cel din Polonia – analiză Colliers
Turcii de la Memorial deschid o clinică în Bucureşti în contract cu Casa de Asigurări de Sănătate
VIDEO Autostrada Moldovei A7: UMB lucrează cu 4.000 de muncitori pe cele trei loturi ale tronsonului Focșani – Bacău. Ce ar putea fi gata în 2025
VIDEO Cu trenul de la Budapesta la Brașov în doar 7 ore. Declarațiile controversate ale premierului maghiar Viktor Orban