500 de muncitori și 300 de utilaje în acțiune; progresul ajunge la 32,57%.

500 de muncitori și 300 de utilaje în acțiune; progresul ajunge la 32,57%.

Sursa poza si informatii: bihon.ro

Pe șantierul tronsonului de autostradă între Suplacu de Barcău și Chiribiș, activitatea a atins un ritm alert, cu mai mult de 500 de muncitori și 300 de utilaje mobilizate pentru a finaliza lucrarea cât mai repede.

Desfășurarea lucrărilor

Lucrările de construcție pe această porțiune crucială de autostradă au avansat considerabil, atingând un stadiu de finalizare de 32,57%. Acesta este un progres semnificativ pentru acest proiect, care vizează îmbunătățirea infrastructurii rutiere în regiune, facilitând transportul și reducând considerabil timpul de deplasare.

Detalii despre proiect

Proiectul, care este parte integrantă din rețeaua rutieră extinsă a României, s-a bucurat de o atenție deosebită din partea autorităților și a celor implicați în construcții. Utilizarea a peste 500 de muncitori subliniază hotărârea și angajamentul de a livra un rezultat de calitate în timp util. De asemenea, peste 300 de utilaje sunt utilizate zilnic pentru a asigura un progres rapid și eficient al lucrărilor.

Implicațiile pe termen lung

Finalizarea acestei secțiuni de autostradă este așteptată să aducă beneficii economice substanțiale, având un impact pozitiv asupra transportului atât pentru localnici, cât și pentru cei care tranzitează zona. Reducerea timpului de călătorie și sporirea siguranței pe drumurile publice sunt doar câteva dintre avantajele de pe urma acestei investiții majore.

O privire optimistă

Atât locuitorii din Bihor, cât și cei din întreaga țară așteaptă cu interes finalizarea acestui tronson de autostradă, sperând ca proiectul să marcheze un pas înainte în dezvoltarea infrastructurii naționale. Pe măsură ce lucrările progresează, promisiunile de eficiență și îmbunătățire a condițiilor de călătorie devin tot mai tangibile.


Mihai Barna

Mihai Barna are 35 de ani și este jurnalistul din spatele azi în Oradea. Crescut în centrul istoric al orașului, pasionat de fotografie și povești locale, Mihai este un observator atent al vieții cotidiene orădene. Cu o carieră de peste un deceniu în presa locală, el aduce în prim-plan știri relevante, relatări din comunitate și momente care dau culoare orașului. Pentru Mihai, Oradea nu e doar un oraș frumos, ci un spațiu viu, cu oameni, idei și transformări care merită documentate zilnic — cu obiectivitate, empatie și atenție la detalii.

Știri Generale

Știri Generale
Investiție de 37,3 milioane lei prin PNRR pentru siguranța râului Barcău
Nouă mari bănci europene își unesc forțele pentru a emite un instrument digital de plată denominat în euro, echivalentul bitcoin
O agenție imobiliară din București și-a specializat agenți pentru piața din Grecia și vinde locuințe cu TVA zero în Thasos, Asprovalta și Kavala
Packeta România deschide la Oradea un centru logistic capabil de 100.000 colete zilnic, generând noi oportunități de angajare
Programul „laptele și cornul” revine în școli cu un buget cu 4,7% mai mare decât anul trecut, urmare a creșterii TVA
Selina pregătește lucrările la pasajul rutier din Oradea
sens giratoriu eliminat și schimbări pe strada Principatelor Unite, începând cu 23 septembrie 2025
Transportul rutier de marfă din România a crescut cu 69% în 10 ani, de trei ori peste ritmul UE, dar rămâne de peste şase ori mai mic decât cel din Polonia – analiză Colliers
Turcii de la Memorial deschid o clinică în Bucureşti în contract cu Casa de Asigurări de Sănătate
VIDEO Autostrada Moldovei A7: UMB lucrează cu 4.000 de muncitori pe cele trei loturi ale tronsonului Focșani – Bacău. Ce ar putea fi gata în 2025
VIDEO Cu trenul de la Budapesta la Brașov în doar 7 ore. Declarațiile controversate ale premierului maghiar Viktor Orban