Cel mai mic preț la energie electrică din România. PPC a dat drumul ofertei limitate care e mai bună decât a Hidroelectrica. Cât timp e valabilă

Cel mai mic preț la energie electrică din România. PPC a dat drumul ofertei limitate care e mai bună decât a Hidroelectrica. Cât timp e valabilă

Cel mai mic preț la energie electrică în România: PPC lansează oferta limitată „Bright Friday” mai avantajoasă decât cea a Hidroelectrica

PPC Energie a surprins piața energetică din România prin lansarea unei oferte limitate, denumită „Bright Friday”, care propune un preț al energiei active de doar 0,45 lei/kWh. Această promoție este valabilă exclusiv în intervalul 7-16 noiembrie și se adresează noilor clienți care doresc să semneze un contract cu PPC.

Detalii esențiale despre oferta PPC „Bright Friday”

Oferta „Bright Friday” are câteva caracteristici definitorii pentru consumatorii interesați:

  • Preț fix și garantat pe o perioadă de un an.
  • Fără limită în privința numărului de contracte noi care pot fi încheiate în această perioadă.
  • Prețul de 0,45 lei/kWh pentru energia activă este ușor mai mic decât cel oferit de Hidroelectrica, care în această lună menține prețul la 0,453 lei/kWh.

Diferența poate părea nesemnificativă — doar 0,003 lei/kWh sub prețul Hidroelectrica — însă reprezintă un indicator clar al competiției tot mai acerbe între furnizorii din piața românească a energiei electrice.

Prețul final pentru consumatori, pe zone de rețea

Pentru a exemplifica, un client din București care acceptă oferta PPC va plăti, după adăugarea taxelor și tarifelor de rețea, în jur de 1,069 lei/kWh. Acest preț este ușor sub cel actual practicat de Hidroelectrica în acea zonă, care se ridică la 1,073 lei/kWh.

PPC Energie se mândrește cu o bază solidă de aproape 3 milioane de clienți, incluzând atât gospodării, cât și companii și instituții, iar distribuția se sprijină pe o rețea de 80 de magazine de profil din întreaga țară.

Contextul pieței energetice din România: competiție acerbă între furnizori

Confruntată cu o concurență intensă, alimentată și de Hidroelectrica care recent a anunțat depășirea pragului de 1 milion de clienți, PPC împreună cu alți furnizori tradiționali răspund prin scăderea prețurilor și prin lansarea de oferte promoționale limitate, menite să atragă consumatori noi.

De altfel, PPC nu este singurul jucător care adoptă această strategie agresivă. În săptămânile recente, și E.ON România a lansat o ofertă temporară avantajoasă pentru clienți noi. Similar, Electrica Furnizare a actualizat recent prețurile pentru a rămâne competitivă, reducând semnificativ costurile finale pentru consumatorii casnici.

Premier Energy Furnizare, un alt actor important cu peste 1,3 milioane de clienți, a anunțat planuri pentru o ofertă cu prețuri reduse începând cu 1 ianuarie, completând un portofoliu deja existent de promoții atractive.

Piața energetică românească, o platformă cu aproape 9 milioane de clienți

Piața de energie electrică din România deserveste aproape 9 milioane de clienți, iar dinamica ofertelor se intensifică constant, uneori chiar pe segmente restrânse precum cea a energiei pentru consumatorii casnici.

Oferta PPC „Bright Friday” vine în acest context ca o alternativă tentantă pentru cei ce doresc să beneficieze de un preț foarte competitiv fix pe un an întreg, începând de acum.


Concluzie

Pentru consumatorii interesați să-și schimbe furnizorul sau să semneze un nou contract cu PPC, oferta „Bright Friday” reprezintă o oportunitate pe care nu multe companii o mai pot egala în acest moment. Prețul extrem de redus și perioada fixă a contractului pe 12 luni fac din această propunere o variantă atractivă, iar deschiderea către un număr nelimitat de contracte în perioada promoțională ridică o invitație clară la schimbare pentru mulți utilizatori din România.

Pentru cei care doresc să profite de această ofertă, perioada de validitate este strictă: între 7 și 16 noiembrie 2023, deci este recomandat să acționeze rapid pentru a beneficia de avantajele propuse de PPC.


Notă: Prețurile pot varia după adăugarea tarifelor de rețea specifice fiecărei zone geografice din România.

*Informațiile au fost preluate din presa locală și naționala.

Mihai Barna

Mihai Barna are 35 de ani și este jurnalistul din spatele azi în Oradea. Crescut în centrul istoric al orașului, pasionat de fotografie și povești locale, Mihai este un observator atent al vieții cotidiene orădene. Cu o carieră de peste un deceniu în presa locală, el aduce în prim-plan știri relevante, relatări din comunitate și momente care dau culoare orașului. Pentru Mihai, Oradea nu e doar un oraș frumos, ci un spațiu viu, cu oameni, idei și transformări care merită documentate zilnic — cu obiectivitate, empatie și atenție la detalii.

Știri Generale

Știri Generale
Anunț Important de la Compania de Apă pentru Locuitorii din [Numele Localității]
Bogdan Stănescu, președinte CA Depogaz: Suntem cu depozitele de gaze naturale la capacitate maximă. În septembrie erau 90% pline, iar la 2 noiembrie ajunseseră la 98,6%
Brutăria artizanală Miez s-a redeschis în București. Acum are și cafenea
Ce s-a întamplat ieri - 9 noiembrie 2025 - în Oradea
Cele mai importante evenimente culturale din Oradea - 10 noiembrie 2025
Decese înregistrate pe 10 noiembrie – Știri locale actualizate
Două camere și acoperișul au fost afectate
Garanțiile pe care BID le va acorda celor circa 7.000 de IMM-uri care vor primi împrumuturi sunt de peste 6 miliarde de lei. Ce bănci primesc garanțiile
Hidroelectrica anunță atribuirea contractului pentru retehnologizarea a 3 stații de pompare energetică de mare putere
Ofertă promoțională de credite fără comisioane de acordare de la Exim Banca Românească pentru finanțarea afacerilor mici
Pavajul din Centrul Civic spart din cauza problemelor la canalizarea parcării de lângă catedrală